Home / Νηστεια / Χάστε μέχρι 5 κιλά με τη δίαιτα της νηστείας!
weightloss_01

Χάστε μέχρι 5 κιλά με τη δίαιτα της νηστείας!

Η νηστεία είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να αποτοξινωθούμε και να χάσουμε τα περιττά κιλά που μας ταλαιπωρούν. Κυρίως κάνουμε πολύ καλό στον οργανισμό μας και αν προσέξουμε λίγο τις θερμίδες μπορούμε εύκολα να χάσουμε λίπος.
Στην περίοδο της νηστείας παρατηρείται αύξηση της κατανάλωσης υδατανθράκων αλλά ταυτόχρονα μείωση λίπους ζωικής προέλευσης που σημαίνει ταυτόχρονα και μείωση των τοξινών.
Τα οφέλη από την νηστεία είναι πάρα πολλά καθώς η αύξηση κατανάλωσης φυτικών ινών έχει θετικές επιδράσεις στην λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Το ανοσοποιητικό τονώνεται εξαιτίας των αντιοξειδωτικών ουσιών που υπάρχουν στο διαιτολόγιο της νηστείας και επιπλέον παρατηρείται βελτίωση της καρδιακής λειτουργίας λόγω των ω-3 λιπαρών οξέων που υπάρχουν στα θαλασσινά και στα ψάρια.

Ένα πρόγραμμα διατροφής ειδικά για την περίοδο της νηστείας πρέπει να είναι λιτό αλλά ισορροπημένο.

Lose-weight-healthyΔευτέρα
Πρωινό: 1 κούπα καφέ ή τσάι (κατά προτίμηση πράσινο), μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μέλι ή ταχίνι (μόνο μια κουταλιά)
Δεκατιανό: λίγο χαλβά (ποσότητα περίπου ίση με δύο σπιρτόκουτα). Προτιμήστε τον σκέτο χαλβά μιας και οι προσμίξεις με κακάο και ξηρούς καρπούς αυξάνουν τις θερμίδες ανά μερίδα
Μεσημεριανό: σαλάτα με θαλασσινά, 1 φέτα ολικής αλέσεως
Απογευματινό: 1 μήλο
Βραδινό: Μια μερίδα ντολμαδάκια γιαλαντζί και μια φέτα μαύρο ψωμί.

cinnamon-snap-cookies

Τρίτη
Πρωινό: 1 κούπα καφέ ή τσάι (κατά προτίμηση πράσινο), φρουτοσαλάτα με φρέσκα φρούτα εποχής και 4-5 αμύγδαλα μόνο (μπορείτε να τα πολτοποιήσετε στο μπλέντερ, η ποσότητα που βγαίνει δεν θα πρέπει να ξεπερνάει την μία κούπα)
Δεκατιανό: 2-3 κουλουράκια με κανέλα
Μεσημεριανό: Μια μερίδα σπανακόρυζο και μια σαλάτα με πράσινα λαχανικα, καλαμπόκι, πλιγούρι, λεμόνι και ελαιόλαδο
Απογευματινό: 1 μήλο
Βραδινό: Μια μερίδα πένες με μπρόκολο

 

halvasΤετάρτη
Πρωινό: Νιφάδες βρώμης με ξερά βερίκοκα
Δεκατιανό: 1 μήλο
Μεσημεριανό: Λαχανοσαλάτα και μια μερίδα ρύζι καστανό με μανιτάρια και κουκουνάρι
Απογευματινό: λίγο χαλβά (ποσότητα περίπου ίση με δύο σπιρτόκουτα). Προτιμήστε τον σκέτο χαλβά μιας και οι προσμίξεις με κακάο και ξηρούς καρπούς αυξάνουν τις θερμίδες ανά μερίδα
Βραδινό: Μια μερίδα ζυμαρικά με μανιτάρια και μια πολύχρωμη σαλάτα λαχανικών.

 

 

messinia_pasteliΠέμπτη
Πρωινό: φρέσκος χυμός πορτοκάλι με κουλούρι Θεσσαλονίκης
Δεκατιανό: Ένα παστέλι
Μεσημεριανό: καραβίδες ψητές και 2 ψητές πατάτες με λεμόνι και μυρωδικά
Απογευματινό: 1 μπανάνα
Βραδινό: Ψητά μανιτάρια, ψητή πατάτα και διάφορα λαχανικά με μπαλσάμικο και ελαιόλαδο.

 

salad_01Παρασκευή
Πρωινό: δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα σόγιας (ενισχυμένο με ασβέστιο)
Δεκατιανό: 1 μικρό σταφιδόψωμο
Μεσημεριανό: ρύζι με λαχανικά (ντομάτα, πιπεριές διαφόρων χρωμάτων, μανιτάρια)
Απογευματινό: 2-3 μανταρίνια
Βραδινό: 1 μερίδα πρασόρυζο και μια σαλάτα εποχής

 

nisteia_04

Σάββατο
Πρωινό: τσάι με ψωμί, μέλι και ταχίνι
Δεκατιανό: 1 ακτινίδιο
Μεσημεριανό: σαλάτα με θαλασσινά, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
Απογευματινό: 2-3 αποξηραμένοι χουρμάδες
Βραδινό: Λάχανο με μια μερίδα ρύζι καστανό με μανιτάρια και κουκουνάρι

 

 

nistia_03Κυριακή
Πρωινό: 1 κούπα καφέ ή τσάι (κατά προτίμηση πράσινο), φρουτοσαλάτα με φρέσκα φρούτα εποχής και 4-5 αμύγδαλα μόνο (μπορείτε να τα πολτοποιήσετε στο μπλέντερ, η ποσότητα που βγαίνει δεν θα πρέπει να ξεπερνάει την μία κούπα)
Δεκατιανό: 1 αχλάδι
Μεσημεριανό: 1 μερίδια αντζούγιες και 1 μερίδα φακές, σαλάτα εποχής
Απογευματινό: 1 πράσινο τσάι και 1 μπισκότο κανέλας χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (μπορείτε να φτιάξετε κουλουράκια κανέλας για την περίοδο της νηστείας και αντί ζάχαρης να βάλετε στέβια, η κανέλα έχει την ιδιότητα να ενισχύει το αίσθημα κορεσμού)
Βραδινό: Μια μερίδα πένες με μπρόκολο

 

Προσοχή: Η περίοδος αυστηρής νηστείας ΔΕΝ συνίσταται σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένο διαιτολόγιο π.χ. διαβητικοί, ασθενείς με αυξημένο ουρικό οξύ κτλ.

About BasicNutrition

Leave a Reply

x

Check Also

Chris-nisteia

Νηστεία Χριστουγέννων

Μια ακόμη περίοδος νηστείας ξεκίνησε και ολοκληρώνεται στις 24 Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με ...