Home / Διατροφή / Διαιτα / Εύκολο σνακ για όλες τις ώρες!
crepe_05

Εύκολο σνακ για όλες τις ώρες!

Η κρέπα βρώμης είναι μια “ανακάλυψη” του Pierre Dukan η οποία όμως ως σνακ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα διατροφολόγια. Είναι χαμηλή σε θερμίδες και μπορούμε να την κάνουμε γευστική χωρίς να προσθέσουμε λιπαρά.

Υλικά
1 αυγό ή 2 ασπράδια αυγών
2 κουταλιές πίτουρο βρώμης
1 κουταλιά πίτουρο σταριού
2 κουταλιές κρέμα τυριού χαμηλών λιπαρών
αλάτι ιμαλαΐων

Εcrepe_04κτέλεση
Χτυπάμε το αυγό με το αλάτι, την κρέμα τυριού, το πίτουρο βρώμης και σταριού μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σκληρό προσθέτουμε 2 κουταλιές γάλα χαμηλών λιπαρών. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε μια κουταλιά από το μείγμα και την απλώνουμε στο τηγάνι μέχρι να ψηθεί καλά και από τις δύο μεριές. Αν δεν έχουμε αντικολλητικό τηγάνι μπορούμε να προσθέσουμε ένα κουταλάκι ελαιόλαδο.

gluten-free-vegan-crepes-4

 

 

 

 

Τις κρέπες μπορούμε να τις καταναλώσουμε γλυκές ή αλμυρές
Στις αλμυρές κρέπες προσθέτουμε φρέσκα μυρωδικά, μπαχαρικά, τριμμένο τυρί χαμηλών λιπαρών ή και σκέτες ως σνακ.
Στις γλυκές κρέπες μπορουμε στο μίγμα να προσθέσουμε αντί για αλάτι λίγες σταγόνες εκχύλισμα βανίλιας, στέβια ως γλυκαντική ουσία και κανέλα αν θελουμε.

 

 

 

 

crepe Τολμήστε να τις συμπεριλάβετε στο διατροφολογιό σας και ως μεσημεριανό πάντα σε συνδιασμό με άλλα θρεπτικά συστατικά.

Κρέπες με ψητά λαχανικά και σως γιαουρτιού με μουστάρδα dejon

Κρέπες με ψητά μανιτάρια και τριμμένο τυρί χαμηλών λιπαρών

Κρέπες με ντομάτα ψιλοκομμένη, φρέσκο κρεμμύδι, ρίγανι και τριμμένη φετα (1 σπιρτόκουτο). Σε αυτή παραδοσιακή πρόταση ταιριάζει πολύ όμορφα και η κάπαρη.

About BasicNutrition

Leave a Reply

x

Check Also

giaourti2

Το γιαούρτι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη

Ένα γιαούρτι την ημέρα τον διαβήτη κάνει πέρα, όπως καταδεικνύει μια νέα ...