Home / Άσκηση / Άσκηση και κάψιμο λίπους αεροβια γυμναστικη
gym5

Άσκηση και κάψιμο λίπους αεροβια γυμναστικη

Ιδανικά, η διάρκεια της αερόβιας άσκησης πρέπει να είναι πάνω 20 λεπτά και μέχρι 60-90 λεπτά, δεδομένου του γεγονότος ότι τα αγύμναστα άτομα εξαντλούνται πολύ περισσότερο και πολύ πιο γρήγορα από τα προπονημένα. Ο ρυθμός της άσκησης είναι καλύτερα να είναι συνεχόμενος , με τις απαραίτητες μικρό-διακοπές για ενυδάτωση, αλλά και με εναλλαγές στις μυϊκές μονάδες, ώστε να γυμνάζονται όλοι οι μυς.

About BasicNutrition

Leave a Reply

x

Check Also

power-joga_03

Power Yoga, μια μέθοδος εκγύμνασης με σωματικά αλλά και ψυχικά οφέλη

Η μέθοδος αυτή, είναι απλή και βατή για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, ...